Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Volvo прогнозира успешна 2015 г.

04.11.2014 10:49
Туит
Шефът на Volvo прогнозира успешна 2015 г.

Марката се развива с по-бързи темпове от BMW, Audi и Mercedes-Benz в Европа и Китай

Главният изпълнителен директор на Volvo Хакан Самюелсон има личен принос за подобряването на положението на шведския автомобилен производител. През изминалите девет месеца на годината глобалните продажби на Volvo са скочили с 9% до 339 200 единици. В допълнение марката се развива с по-бързи темпове от BMW, Audi и Mercedes-Benz в Европа и Китай.

Самуелсон очаква ръстът на Volvo да продължи и през 2015 г. Той подчертава развитието на продажбите на второто поколение XC90, което е ключова част от плана на марката за тласък на годишните продажби в световен мащаб до 800 000 броя през 2020 г.

Самуелсон даде кратко интервю за Automotive News Europe.

Каква е прогнозата за Volvo в Европа, САЩ и Китай  през 2015 г.?

Искаме да бележим ръст и в трите региона.  В Китай динамиката на продажбите няма да се развива със същата скорост, както през 2014 (продажбите в страната са нараснали с 36 % за деветте месеца), но ние искаме тази тенденция да продължи. В САЩ  знаехме, че тази година ще бъде предизвикателство (продажбите за първите девет месеца паднаха с 11%). Предвиждаме увеличение на продажбите през следващата година основно благодарение на търсенето на новото издание XC90. Не сме определили конкретни количествени показатели, но през следващата година ще отбележим увеличение на продажбите в САЩ, а в Европа планираме както ръст на продажбите, така и на пазарния дял на марката.

Европейските продажби на Volvo през септември се повишиха с 12%, което е по-добре от BMW, Audi и Mercedes.

Ние се представяме по-добре от трите германски производители на премиум автомобили в Европа и в Китай. Растем по-бързо от тях и в Европа, и в Китай.

Но това е така, защото започнахте от по-ниска база, нали?

Това е по-добре, отколкото да растем по-бавно от трите немски компании.
 
Колко време ще отнеме на Volvo да стане един от петте най-големи производители на луксозни автомобили в САЩ, където марката в момента се нарежда на 10-о място?
 
От три до четири години. Това няма как да стане за една нощ. Трябва да има увеличаване на продажбите, увеличаване на удовлетвореността на клиентите, повишаване на марката, всичко. Когато това започне да се движи във възходяща траектория, тогава ще може да постигнем тази цел.

Някои автомобилни производители намалиха капацитета на производството в Европа, докато Volvo  добави трета смяна в основния си завод в Швеция за новия XC90. Европа ще продължи ли да се движи по-бавно?

Европа е много труден пазар. Има много въпроси: Русия, Украйна, еврото, ситуацията в Източна Европа и бавния растеж във Франция. Има много въпросителни знаци, но в сравнение с последните две или три години, когато имахме отрицателен растеж, мисля, че ще видим един по-стабилен пазар. Източна Европа се завръща. Ръстът тръгва от много ниско ниво, но това е още по-добре, отколкото  преди.
 
Какво ще кажете за Русия? След деветте месеца вашите продажби там са се увеличили в условия на спад на пазара с 13% като цяло. Как ще се отрази това?

Нашите продажби не са намалели, а обратното, но потенциалните клиенти намаляват. Пазарът там върви надолу и това ще повлияе и на нас. Ние провеждаме своята пазарна политика, но пазарът се свива. И това не е краят на света.

Коментари
comments powered by Disqus