Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шест автомобила с KERS на Монца

07.09.2009 14:24
Туит

От Renault потвърдиха, че за Гран при на Италия R29 ще бъде оборудван отново с KERS.

За последно французите използваха системата за регенериране на спирачната енергия в Испания, след което се отказаха от нея поради липсата на категоричен положителен ефект. В последните няколко старта обаче автомобилите на McLaren и Ferrari, оборудвани с KERS, са в челото колоната.

Същевременно на теория „Монца“ би трябвало да е подходяща за системата с дългите си прави и агресивното спиране за шиканите, поради което Алонсо и Грожан ще имат възможност да ползват допълнителните 80 к. с.

„Три са причините, поради които връщаме KERS – времето за една обиколка, предимството, което ти дава на старта и по-лесното изпреварване“, обяснява техническият ръководител в Renault Пат Саймъндс.

„На първо място е времето за една обиколка. На „Монца“ вероятно ще печелим по четвърт секунда, което е изключително важно за квалификациите, защото можеш да натиснеш бутона един път преди да започнеш бързата си обиколка и още веднъж по време на нея."

"Що се касае до предимството на старта, на „Монца“ разстоянието от грида до първия завой е достатъчно голямо, така че получаваш около 15 метра аванс спрямо останалите автомобили.“

„Третият фактор е изпреварването. Представете си „Монца“, където тези маневри са много трудни. Ако нямаме KERS, стават почти невъзможни. Когато комбинираме тези отделни елементи, се вижда ясно, че „Монца“ е наистина подходяща за системата.“

Коментари
comments powered by Disqus