Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шест скоростни етапа – шест победи за C4 WRC

19.01.2007 21:01
Туит

Още след първите два етапа на Рали Монте Карло стана ясно, че C4 WRC е изключително добре подготвен за предстоящия сезон, а Себастиен Льоб и Дани Сордо нямат конкуренция. Реалното доказателство на това предположение обаче се появи след втория ден на надпреварата.

Шест скоростни етапа – шест победи. Това е равносметка от втория ден на Рали Монте Карло. C4 WRC бе безмилостен пред конкурента Focus WRC, като основна заслуга за това има Себастиен Льоб. Французинът постигна пет етапни победи и логично е с най-добро време след второто преминаване на “Сен Марсиал” в края на деня. Младият Дани Сордо също се представя отлично. Испанецът спечели останалите три етапа и доказа, че съвсем заслужено бе избран за втори пилот на отбора.

Темпото на двамата състезатели на Citroen бе толкова яростно, че дори и Маркус Грьонхолм не можеше да му насмогне. Финландецът, който е трети във временното класиране, изостава на 1:15.7 минути от лидера Себ и сякаш вече мисли за втория старт за сезона в Швеция. “Те са бързи”, коментира пилотът на BP-Ford. “Не чак толкова, но определено са бързи. Разликата щеше да бъде идентична, ако на трасето бе не C4 WRC, a Xsara. Убеден съм, че в Швеция ще сме на много по-високо ниво”.

През 2006 година Крис Аткинсън за първи път участва на Рали Монте Карло. Австралиецът се представи повече от успешно по време на дебюта и финишира на шесто място. Вдъхновен от миналогодишното постижение пилотът на Subaru продължи със силните изяви, които на този етап му гарантират четвърта позиция във временното класиране – на 2:30,3 от лидера Себ. Далеч по-неубедително се представя неговият съотборник Петер Солберг. Опитният норвежец имаше сериозни проблеми със стабилността на автомобила по време на първия етап за деня заради избора на прекалено твърди гуми, което му коства близо 2 минути изоставане спрямо лидера Льоб.

Не по-малки премеждия имаше и Манфред Щол. Австриецът, който за първи път се състезава с Xsara WRC, "запали" спирачките на своя автомобил по време на второто преминаване на най-дългия етап “Сен Пиервил” и изостана сериозно спрямо лидерите в надпреварата. На следващата скоростна отсечка ситуацията стана още “по-напечена”, а в края на деня тя прерасна в закъснение от 4:38.3 минути.

Вторият пилот на BP-Ford Мико Хирвонен също бе далеч от добрата форма, която демонстрира в края на сезона. Едва след шестия етап младият финландец заяви, че започва да се чувства комфортно в своя автомобил, но разликата спрямо четвъртия Аткинсън се запази непроменена.

Рали Монте Карло продължава с деветия етап “Лабати Д’Андор”, чийто старт е в 08:31 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus