Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шпионският скандал виновен за слабите резултати на Renault

09.04.2008 17:04
Туит

Шпионският скандал, в който Renault бе замесен в края на миналата година, се е отразил върху подготовката на отбора за настоящия сезон.

Според испанския Dario AS френският тим се е отказал да въведе иновационен компонент по окачването на R28 заради проблемите с бившия служител на McLaren Фил Макерет и е решил да възобнови работата по него едва след като ФИА разясни напълно случая.

AS цитира Флавио Бриаторе, който споменава, че вследствие на „определени обстоятелства“ развойната дейност по R28 се е забавила.

Позицията на Renault по „малкия“ шпионския скандал отразяваше факта, че Фил Макерет е запазил документацията на McLaren единствено за лично ползване и тя не е била достояние на достатъчно голям кръг от специалисти в отбора, за да бъде копирана. Поради тази причина ФИА не наложи наказание на отбора.

В Бахрейн Фернандо Алонсо коментира, че новото окачване на автомобила, на което Renault ще разчита за старта в Барселона, използва сходна на забранените преди време инерционни амортисьори концепция.

Ревизираният R28 дебютира миналата седмица на летище „Елвингтън“, като за програмата отговаряше тестовият пилот на отбора Лукас ди Граси. Коментарът на техническия директор Роб Бел бе лаконичен. „Ако кажа, че имаме нужда единствено от някои корекции, ще прозвуча несериозно. Нужна е серия от подобрения, за да се придвижим напред.“

Коментари
comments powered by Disqus