Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ще има ли BMW Z2?

24.11.2008 22:10
Туит

BMW сериозно обмисля серийното производство на хибриден компактен роудстър.

Ако баварците решат да пуснат на пазара Z2, автомобилът вероятно ще ползва техническата платформа на BMW първа серия. За разлика от по-големия Z4, който ще бъде оборудван с 6-цилиндрови редови двигатели и сгъваем твърд покрив, Z2 ще заложи на по-малки 4-цилиндрови турбомотори.

Малкият "баварец" вероятно ще докопа и хибридната система, очаквана в седма серия пред идното лято. Схемата на този хибрид включва монтиран между трансмисията и ДВГ електромотор плюс съответни литиево-йонни батерии. Подобна комбинация би се доближила до мощността на Z4 - при значително по-нисък разход на гориво.

Коментари
comments powered by Disqus