Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шумахер: Не подкрепям промените

19.03.2009 14:34 6
6
2571840950
Туит

Седемкратният шампион изрази недоволството си от промените в правилника на Формула 1, които ФИА гласува във вторник.

Двете най-драстични корекции в регламента се отнасят до механизма за определяне на шампиона и до въвеждането на лимитирания бюджет. От тази година броят победи ще е определящ за титлата при пилотите, а не досегашната точкова система. През 2009 година пък отборите ще имат право да избират между две опции – да ограничат разходите си до 33 милиона евро (30 млн. паунда) и да се ползват с голяма свобода при конструирането на своите болиди или да продължат неистовото харчене, но при условия на драстични рестрикции в техническия правилник.

Голяма част от действащите пилоти, както и Асоциацията на отборите във Формула 1, се изказаха негативно за предстоящите промени. Подобно бе и мнението на консултанта в екипа на Ferrari Михаел Шумахер.

„По време на тестовете срещнахме големи предизвикателства, но това е нормално по време на предсезонната подготовка”, пише германецът в личния си сайт. „KERS е риск за всеки тим, който реши да го използва, с оглед на ограниченията върху тестовете. Както винаги при нас има няколко въпросителни преди началото на сезона. Именно заради това обаче Формула 1 е толкова привлекателна.”

„Не мога обаче да кажа същото за новите правила, които се появиха буквално часове преди началото на сезона. За мен това е огромна изненада, защото преди, когато повечето страни искаха да бъде направена някаква промяна за доброто на спорта, получавахме отговор, че такива корекции са невъзможни в краткосрочен план или толкова малко преди началото на сезона.”

„Не мога да си представя по какъв начин тези промени ще помогнат на Формула 1, особено новата система за определяне на шампиона. Не виждам смисъл в това да имаме шампион, чийто точкова актив е по-слаб от този на втория, въпреки че съм на мнение, че победителят в дадено състезание наистина трябва да получава по-голямо признание за успеха.”

„В крайна сметка, важното е да направим всичко възможно, за да запазим Формула 1 на пиедестала на моторните спортове, като същевременно не загърбваме високотехнологичната страна на шампионата.”

Основният съперник на Шумахер в последните му години като активен състезател – двукратният шампион Фернандо Алонсо, също критикува ФИА за направените промени.

„Не разбирам тази нужда от постоянни промени в правилата. Мисля, че подобни решения могат единствено да объркат почитателите на спорта”, коментира пилотът на Renault, подчертавайки че ФИА е игнорирала исканията на „отборите, спонсорите, пилотите и най-вече феновете”.

Коментари

NIKOL
колиу, Щом един пилот е спечелил много гран при-та , то заслужено ще бъде СВЕТОВЕН ШАМПИОН, що се отнася за останалите състезания дали ще са интересни ? - ЕСТЕСТВЕНО защото този пилот ще печели победи, разбирай максимален брой точки за своя отбор, за да стане неговия тим също СВЕТОВЕН ШАМПИОН

колиу
Това за равните победи е ясно, а какво правим, ако има по-голяма разлика в победите? Да кажем 1 състезател е с много победи и малко точки, а останалите с малко победи и много точки,остават няколко състезания до края и пилота е недостижим - тогава тези състезания интересни ли ще са? Този \"шампион\" дали ще се раздаде до края :p

NIKOL
КОЛИУ, При новата система, когато борещите се за титлата, нямат шанс в дадено състезание за победа, ще се опитват да минават на по-напред, понежи в края на годината при равен брой победи, ще се гледа този показател. Бърни не е "изперкал" и тази нова система е ГООООООЛЯМА КРАЧКА напред към интересни и оспорвани състезания, а не скучни, като бе досега, например Гран при-то на ЕВРОПА през миналата година.

колиу
Момиче момисли си добре пак! Я кажи тогава с какво ще мотивираш борещите се за титлата, които нямат шанс в съответното състезание за победа, да се опитват да минават на по-предни позиции?! Въобще - що за глупости пишеш?! Едно от най-тъпите решения на фиа изобщо... Айде със здраве!

NIKOL
УРААААА!!!!! Най-сетне ФИА взе едно ПРАВИЛНО РЕШЕНИЕ. Състезанията вече няма да бъдат скучни и всеки един пилот ще се бори за ПОБЕДАТА. Убедена съм че изпреварванията драстично ще се увеличат и няма да има т.н. ВЛАКЧЕТА (чийто голям фен е ТРУЛИ).

Георги
Защо не въведат такава система - последният получава 1 т., предпоследният - 2 и т.н. Първият получава толкова точки, колкото автомобила са достигнали финала. Справедливо е всеки финиширал да бъде възнаграден. А победата при 22 финиширали автомобила е по-ценна от тази, спечелена при 8 финиширали.

comments powered by Disqus