Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шумахер: Не трябва да забраняват подгряването на гумите

17.04.2008 11:04
Туит

Михаел Шумахер се присъедини към групата пилоти, които изразиха притесненията си относно предварителното подгряване на гумите.

Тази седмица отборите от Формула 1 тестват новите сликове на Bridgestone при аеродинамика, отговаряща на изискванията за сезон 2009 и без т. нар. чохли за подгряване на гумите. Всички пилоти изразиха въодушевлението си от високите нива на сцепление, които осигуряват сликовете, но единодушно признават, че без предварителното им загряване рисковете по време на състезание ще се увеличат многократно. Причината е разликата в скоростите между пилотите в състезателно темпо и тези, които не са достигнали оптималната работна температура на своите гуми.

„Да, не трябва да забраняват подгряването на гумите”, коментира Михаел след повече от 80 обиколки зад волана на F2008 в сряда на „Каталуня”. Първите три – четири обиколки според германеца са значително по-бавни при положение, че сликовете не са загрети предварително.

„Решението на ФИА да върне сликовете във Формула 1 е много добро”, допълва консултантът на Ferrari. “Промяната в баланса между аеродинамично и механично сцепление може да изравни силите между отборите. Но забраната за използване на чохлите ще е проблем.”

Основният съперник на Михаел Шумахер в близкото минало Фернандо Алонсо коментира пред испанския Dario AS: „Вярно е, че в началото нивата на сцепление са изключително ниски, но нека видим как Bridgestone ще се справи с този проблем.”

Коментари
comments powered by Disqus