Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шумахер отново на пистата

22.11.2007 12:11
Туит

Бившият световен шампион Михаел Шумахер отново ще тества за Ferrari. На „Каталуня“ Шумахер отрече слуховете, че ще кара на „Херес“ в началото на декември, но Лука Балдисери потвърди пред италианския La Stampa, че 38-годишният германец пак ще застане в кокпита.

Шумахер прекрати активна спортна дейност в края на миналия сезон, но едногодишната пауза не се отрази съществено върху качествата му и изявите на пистата. На тестовете в Барселона в средата на месеца Михаел бе начело и през двата дни, в които взе участие. Именно на „Каталуня“ отборите тестваха за първи път колективно новата стандартизирана електроника, която ще бъде задължителна през 2008 година във Формула 1.

„След толкова много години, прекарани заедно с Михаел, вече сме свикнали на подобни решения. Той ще кара на „Херес“ на 4 декември“, заяви Лука Балдисери, отговорен за представянето на Ferrari на пистата. „Помолихме го отново да застане зад волана, тъй като имаме нужда от съдействие при тестването на новата електроника без помощни системи. Днес пилотите използват педала за газта като обикновен бутон – натискат го и софтуерът върши останалото. През следващия сезон обаче ще трябва да променят навиците си“, допълва италианецът.

Балдисери е до известна степен „отегчен“ от факта, че през 2008 година и занапред Ferrari ще трябва да използва разработената от McLaren стандартизирана електроника. „От една страна трябва да пазим техническите данни, а от друга – да оптимизираме електрониката“, отговаря ръководителят по операциите на писта в Скудерията на въпроса как ще се отрази партньорството на отбора с инженерния екип на MES (McLaren Electronic Systems).

Коментари
comments powered by Disqus