Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Силвърстоун ще използва комплекса Арена

11.02.2010 17:21
Туит

Ръководството на пистата „Силвърстоун” обяви, че през този сезон Гран при на Великобритания (09-11 юли) ще се кара на новата конфигурация, наречена „Арена”.

Новото трасе първоначално бе предвидено за предстоящия старт от MotoGP, но след като „Силвърстоун” успя да си осигури дългогодишното домакинство на Гран при на Великобритания, шефовете на пистата решиха конфигурацията „Арена” да бъде използвана и от Формула 1. От Formula One Management са потвърдили предложението на британците и още този сезон "Силвърстоун" ще може да се похвали с различния си профил.

„Новите части от пистата първоначално бяха предвидени да отговорят на изискванията за безопасност на Международната федерация по мотоциклетизъм (ФИМ) за предстоящите стартове на MotoGP. Комплексът „Арена” обаче е създаден с ясната идея на него да се състезават както мотоциклети, така и автомобили”, заяви управляващият директор на пистата „Силвърстоун” Ричард Филипс.

„Бяхме изключително внимателни, консултирахме се с мотоциклетни и автомобилни пилоти, за да сме сигурни че подобряваме пистата „Силвърстоун” не само за зрителите, но и за самите пилоти, които ще се състезават на нея”,

Новата писта използва старата конфигурация до единайсети завой, след което обаче има десен завой, водещ до старата „Международна” конфигурация, но в променен вид. Следва комплекс от завои преди трасето да поеме по дългата права, използвана от Клуба на британските автомобилни състезатели. След нейния край пистата се присъединява отново към старата конфигурация на мястото на завоя „Брукландс”. Така пилотите няма да минават през завоите „Аби”, „Бридж” и „Приори”, но за сметка на това ще имат още няколко добри възможности за изпреварване в новите секции.

„На някои зрители със сигурност ще им липсва гледката как автомобилите преминават през „Бридж”, но ние трябва да сме в крак с времето и да подобрим характеристиките на нашата писта. Очаква ни една изключително интересна година, в която ще сме домакини на състезанието във Формула 1. Също така ще приемем отново световните шампионати по мотоциклетизъм – в класовете MotoGP, 125 и 250 куб. см, както и шампионатите от първенството по Супербайк”, каза още Филипс.

Променената конфигурация добавя още 760 метра към досегашната дължина на пистата, а времената за обиколка на трасето ще се увеличат с около 4 сек. През тази година пит-комплексът остава на старото си място, но след състезанията през 2010 г. ще бъде подготвен новия питлейн, който ще се намира в зоната между завоите „Клъб” и „Аби”.

Коментари
comments powered by Disqus