Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Системата за защита на кокпита дебютира на Каталуня

03.03.2016 13:30
Туит
Системата за защита на кокпита дебютира на Каталуня

Кими Райконен направи публичния дебют на новата система за предпазване на главата пилота. По всяка вероятност тя ще стане задължителна през 2017 година.

Halo концепцията е разработена съвместно между Mercedes и ФИА, но Ferrari е първият отбор, който я тества при реални условия. Нейната цел е да предпазва главата на пилота от инциденти като този на Жул Бинаки от Гран при на Япония, както и от летящи отломки и най-вече гуми.

Именно смъртта на Хенри Съртийс през 2009 г. на "Брандс Хеч", когато се откъсна цялото колело на катастрофиралия пред него пилот, и контузията на Фелипе Маса от Гран при на Унгария същата година поставиха началото на проучванията в сферата.

Тестът на Ferrari е координиран с ФИА, като на този етап Скудерията проверя доколко адекватна е инсталацията й върху кокпита, и как се отразява тя върху видимостта на пилота. Резултатите ще са определящи за крайното решение дали системата ще стане задължителна през 2017 година.

Коментари
comments powered by Disqus