Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Fabia R5 получи хомологация

08.04.2015 13:26
Туит

ФИА даде хомологация на новата Skoda Fabia R5. Чехите все още нямат обявена програма за Европейския рали шампионат.

Fabia R5 има тежката задача да замести най-успешния рали автомобил в IRC и ERC - шампионската Fabia S2000. Но съдейки по начина, по който работи екипът от Млада Болеслав, това е гарантирано.

Цели 15 месеца са отделени за тестове и оптимизация на базовия автомобил, като двамата европейски шампиони Ян Копецки и Есапека Лапи са имали основен принос за развитието на Fabia R5. Ветераните Фреди Лоикс и Раимунд Баумшлагер също са били част от развойния екип, който е направил близо 10 000 км тестове в Чехия, Австрия, Германия, Италия, Франция, Гърция, Испания и Финландия.

Под капака на Fabia R5 работи 1,6-литров мотор с принудително пълнене, чиято максимална мощност би трябвало да е над 300 к.с. Правилникът за R5 изисква замяна на шестстепенната секвенциална кутия с петстепенна.

Skoda ще обяви плановете за бъдещата си програма на 15 април. По всяка вероятност чехите ще продължат участието си в ERC със заводски тим, но доставките към частните пилоти ще стартират успоредно с официалната кампания.

Коментари
comments powered by Disqus