С цел по-добра горивна ефективност моделът ще бъде допълнен с аеродинамичен пакет
Лифтбекът Skoda Octavia и Skoda Octavia Combi за моделната 2017 година ще бъдат оборудвани с електронно контролирани амортисьори DCC (Dynamic Chassis Control) за Европа, с няколко режима на двигателя, окачването и кормилното управление. Чехите предлагат тази опция за двигатели с мощност 150 к.с. и нагоре.
С цел по-добра горивна ефективност Octavia ще бъде допълнена с аеродинамичен пакет. Той включва активни амортисьори, спойлер на покрива и гуми с ниско съпротивление при търкаляне.
Сред малкото нововъведения си струва да споменем появата на климатроник с антиалергичен филтър, приспособление за миене на камерата за обратно виждане, разширените са възможностите на инфотейнмънт системата (например система за индукционно зареждане на смартфони) и допълнителен сенник над предната пътническа седалка.
Бензиновият "квартет» 1,2 TSI (с мощност 86 и 105 к.с.) напуска двигателната гама на Octavia. На негово място идва трицилиндров турбо мотор 1,0 TSI (115 к.с. и 200 Нм). В комбинация с роботизирана трансмисия DSG, този двигател задвижва лифтбека до сто за 10,0 секунди и постига 202 км/ч. С шестстепенна механична предавателна кутия това упражнение се извършва по-бързо – за 9,9 секунди. Показанията за комбито са съответно – 10,2 и 10,1 сек, а максималната скорост - 200 км/ч. Динамичните характеристики не са впечатляващи, но разходът на гориво е нисък: 4,5-4.6 л/100 км, с аеродинамичен пакет може да постигне 4,4 литра.