Спортната версия на Octavia вече ще се предлага с работещ по принципа на самовъзпламеняването агрегат, който използва система common rail вместо досега прилаганатата техника помпа-дюза.
Освен по-приятно звучене новият турбомотор с мощност 170 к. с. обещава по-добро ускорение и по-нисък разход на гориво. Генериращият 350 Нм дизелов двигател ще ускорява версията седан до 100 км/ч за 8,4 секунди, а за комбито ще му трябва една десета от секундата повече. Върховата скорост пък остава 225 респ. 224 км/ч.Снабден с шестстепенна механична или директна трансмисия RS TDI CR ще харчи средно 5,7 литра (5,9 л за комбито) на 100 км и ще се продава без значителна промяна в цената спрямо старата заслужила версия с технология помпа-дюза.
doktor
Ot polovin godina imam skoda octavia rs diesel. moga da kazha che tova e edna neverojatna kola kojato si zasluzhava parite.mostnosta i se chustva vednaga kato nastapish gasta.imam edna zabelezhka samo. Ne e tolkova ikonomichna kolkoto pishat.realno gradsko gori 8,5-9,5,a isvangradsko sas sredna skorost 130- 6,2- 6,5, no i as ne sam si pravil iluzii che 1500 kg s mostnost 170 ps ste mi gori kato edna malka gradska kolichka.avtomobila e s neverojatni exstri,a saunda ne moga da go opisha...,preporachvam ja na vseki koito tarsi kombinacia ot semeen avtomobil i sporten duch.