Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Octavia Scout: Продажбите започват през март

24.01.2007 10:01
Туит
Skoda Octavia Scout: Продажбите започват през март

Базираната на VW Golf V Skoda Octavia Scout е замислена като бюджетна алтернатива на известното Audi Allroad. Разбира се Scout е далеч от лукса, комфорта и нивото на сигурност на Audi, но най-вероятно ниската цена ще се окаже решаваща за пазарното представяне на модела.

Настоящата генерация на модела Octavia дебютира на пазара през лятото на 2004 г. във вариант хечбек, а малко по-късно последваха комбимоделът, версията с двойно предаване и спортната модификация RS.  Новото попълнение в гамата на радващата се на огромна популярност Octavia се отличава с офроуд качества и здраво телосложение, допълнени от сигурното двойно предаване. Машината ще се предлага с два двигателя - 2,0-литров бензинов FSI със 150 к. с. и дизел със същия обем със 140 к. с. Двата модела са съоръжени с втора генерация Haldex-съединител, позволяващ до 98% от въртящия момент да бъде разпределян към всеки от двата моста.

Цената на турбодизеловия модел се очаква да е с около 2000 евро по-висока от тази на FSI- версията. Стандартната екипировка включва двоен хромиран накрайник за ауспуха, 17-цоловиколела от алуминиева сплав, тонирани стъкла, двузонен климатик, парктроник и круиз контрол. Масивното телосложение е подчертано от увеличения със 17 мм клиренс, в сравнение с този на съществуващия 4x4 модел, алуминиеви предпазни панели в основата на предната и задната престилки и ESP контрол с асистент за движение по наклон. Доставките на модела ще започнат през пролетта, като първите Octavia Scout се очакват на пазара през Април. Пазарният дебют на Scout през тази година без съмнение ще помогне на модела да повтори пазарния си успех от 2006 г. 

През миналата година чешкият производител е продал малко над 270 000 автомобила Skoda Octavia – цифра, която говори достатъчно красноречиво за потенциала на марката. У нас продажбите на нови автомобили Skoda през 2006 година също отбелязаха ръст от 28,1 процента спрямо предходната. Марката Skoda също така държи петото място по пазарен дял в България, а темповете й на растеж у нас изпреварват средния ръст на пазара на нови леки автомобили.

Коментари
comments powered by Disqus