Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Octavia vRS: 365 км/ч са нищо

24.08.2011 12:31
Туит

Skoda подобри рекорда за най-бърз сериен автомобил с двулитров двигател, след като радарът на солените езера на Бовнил отчете 227,07 мили в час специалната версия на Octavia vRS (365,43 км/ч).

Още през май британското подразделение на Skoda обяви намерението си да маркира десетата годишнина на спортната серия vRS с рекорд по време на Бонвил Спийд Уийк (13 – 20 август). И го направи.

Специалната версия на серийния автомобил постигна среден резултат (отиване и връщане) на дългото пет мили трасе от 227.070 мили в час. Общо шест пъти британският журналист и пилот Ричард Мийдън е прескочил границата от 200 мили в час, каквато бе и първоначалната цел на Skoda.

Прототипът използва двулитровия TSI мотор на VW Group, но турбокомпресорът на Garret подава към цилиндрите въздух под налягане от 1,8 до 2 бара. В резултат максималната мощност достига 600 к.с.

Останалите промени, които екипът на Skoda Великобритания от Милтън Киийнс прави по серийния автомобил, са свързани с койловър окачването на K&W и новата подрама, благодарение на които клиренсът е намален с 80 мм, 15-цоловите стоманени колела с аеродинамични капаци, гумите Goodyear Eagle Land Speed и диференциалът с ограничено приплъзване.

За да отговаря на изискванията за безопасност на SCTA, нестандартният модел е получил ролкейдж, противопожарна система и парашут за спиране.

Коментари
comments powered by Disqus