Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Octavia vRS: 600 коня и 322 км/ч

13.06.2011 13:10 1
1
2571889088
Туит

Skoda ще пробва силите си на солените езера на Бонвил, щата Юта този август. Състезателният автомобил е подготвен от Skoda Великобритания и REVO Technik.

През май Dacia показа прототипа на Duster, който предстои да стартира в планинското „Пайкс Пийк“. Сега обаче е ред на Skoda да излезе на голямата сцена с твърде нестандартен състезател автомобил. Той е базиран на Octavia vRS, подготвен е от британското подразделение на Skoda в сътрудничество с REVO Technik и ще пробва да прескочи граничните 200 мили в час (322 км/ч) по време на Бонвил Спийд Уийк (13 – 20 август).

Прототипът използва двулитровия TSI мотор на VW Group, но турбокомпресорът на Garret подава към цилиндрите въздух под налягане от 1,8 до 2 бара. В резултат максималната мощност достига 600 к.с., а максималната скорост надхвърля горепосочените 322 км/ч.

Останалите промени, които екипът от Милтън Киийнс прави по серийния автомобил, са свързани с койловър окачването на K&W и новата подрама, благодарение на които клиренсът е намален с 80 мм, 15-цоловите стоманени колела с аеродинамични капаци, гумите Goodyear Eagle Land Speed и диференциалът с ограничено приплъзване. За да отговаря на изискванията за безопасност на SCTA, нестандартният модел е получил ролкейдж, противопожарна система и парашут за спиране.

Уникалната Skoda Octavia ще маркира десетгодишнината на спортната серия vRS.

Коментари

mayaveta
Отивам във форума на Skoda да видя какви "хвалебствия" пишат!

comments powered by Disqus