Skoda отново се оказа най-успешният бранд на VW, след като чехите счупиха поредния рекорд по продажби.
Компанията, която през 2000 г. стана изцяло собственост на групата на VW, е реализирала 762 600 автомобила през изминалата година срещу 684 200 за 2009 г., което се равнява на 11,5% растеж. За първи път Skoda прехвърля и границата от 3/4 милион.
Успехът на компанията се дължи до голяма степен на успешното и позициониране в два от ключовите за момента пазари – Китай и Русия. Именно там Skoda е увеличила продажбите си с цели 40%.
„През 2010 г. Skoda постигна наистина впечатляващи резултати. Почти на всички пазари регистрирахме значим растеж, както и увеличихме пазарния си дял. Продажбите ни нараснаха отново с двуцифрено число. На най-значимите развиващи се пазари растежът ни е приблизително 40%“, коментира Винфрид Фаланд, председател на борда на директорите на Skoda.
„През следващите няколко години ще включим на по-висока предавка и ще се придържаме към стратегията за растеж на марката. До 2018 г. искаме най-малко да удвоим продажбите си в световен мащаб. За да го направим, видимо ще разширим моделната си гама и ще засилим активността си на международните пазари.“
Анонимен
Хубавото си хубаво!