Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Rapid: Двигателите

16.07.2012 10:07
Туит

Четири бензинови и два дизелови двигателя ще работят под капака на Skoda Rapid. Новият седан ще се появи на пазара тази есен.

Началото на Rapid бе поставено във Франкфурт през миналата година, когато Skoda представи прототипа MissionL. Той бе последван от серийния Rapid, предназначен за индийския пазар, където седанът с четири врати бързо набра популярност. Това е и причината чехите да започнат работа върху европейската му версия.

Новият модел на Skoda ще се позиционира между Fabia и Octavia и ще конкурира аналогичните представители на Dacia, Chevrolet и Hyundai на европейския пазар. Той ще се появи в дилърската мрежа още през есента на настоящата година, а китайската версия ще бъде готова за 2013.

Rapid ще получи четири бензинови и два дизелови двигателя, като всички те отговарят на EU 5 стандарта. Базовият бензинов мотор е 1,2-литров трицилиндров със 75 к.с., докато най-мощният 1,4-литров четирицилиндров - със 122 к.с. Между тях се позиционират двата 1,2-литрови TSI с максимална мощност от 86 и 105 к.с. 1,6-литровият дизел ще се предлага във вариант с 90  и 105 к.с.

Дългият 4,48 м и широк 1,7 м автомобил може да се похвали с обем на багажника от 550 литра, което е сред рекордните постижения в класа. Същевременно в списъка с опциите попада седемстепенната DSG трансмисия на VW.

По първоначална информация цената на новия модел в Германия ще бъде около 13 000 евро. Официалният му дебют е планиран за автосалона в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus