Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Roomster Scout: Другото лице

15.03.2007 23:23
Туит

От месец май Skoda започва да предлага модела Roomster в нов вариант, на име Scout. Цените се очаква да бъдат с около 1000 лева по-високи, в сравнение с „обикновеното” върхово изпълнение на Roomster.

Scout се отличава от останалите версии на модела по увеличения клиренс, променените прагове и брони с офроуд-оптика, които придават на автомобила доближаващ го до високопроходимите модели вид.

Roomster Scout може да бъде поръчан с четири различни варианта за задвижването. Базовият модел е 1.4 16V с 86 к. с., а по-големият бензинов мотор е не по-малко добре познатия 1.6 16V със 105 конски сили. Дизелите са застъпени от вариантите 1.4 TDI с 80 к. с. и 1.9 TDI със 105 конски сили мощност и 240 нютонметра максимален въртящ момент.

Коментари
comments powered by Disqus