Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda VisionD Concept: Към светли бъднини върви

01.03.2011 12:16
Туит

Skoda представи обновения си корпоративен дизайн и прототипа VisionD Concept по време на автосалона в Женева. Нова е и емблемата на марката, въпреки че тя се връща към стилистиката, позната от моделите на чехите преди VW да стане собственик на компанията.

The New Power of Skoda е слоганът, който определя новия корпоративен дизайн на марката, чиито „отличителни характеристики са свежестта и прецизността“. „Искаме да изразим мощта на нашата марка не само посредством новите си продукти, но и с помощта на начина, по който се представяме на нашите партньори и клиенти. Skoda e синоним на атрактивните автомобили, които предлагат изключително качество за цената си, безброй интелигентни решения и прецизно свършена работа. Всичко това се вижда ясно в обновения ни корпоративен дизайн“, коментира Юрген Стакман, член на борда на директорите, отговорен за маркетинга и продажбите.

Най-голямата промяна в действителност засяга логото на марката, което се връща към стилистиката, позната от моделите на чехите преди VW да стане собственик на компанията. Надписът Skoda Auto отпада от емблемата, стилизирана стрела вече е решена в новия цвят SKODA Green, а външният кръг е максимално опростен.

На щанда на чехите в Женева ще присъства и новият прототип VisionD Concept, който ще предначертае посоката, в която дизайнът на марката ще се развива от моделната 2012 г. нататък. Именно с помощта на разширеното портфолио една от най-добре развиващите се автомобилни компании ще „засили активността си в Европа, както и в Китай, Индия и Русия“, гласи официалният пресрилийз.

За съжаление информацията за прототипа е твърде оскъдна, така че за него можем да правим някакви изводи единствено на базата на публикуваните фотографии. А в тях най-голямо впечатление правят профилът със своите скъсани надвеси и агресивна задна част. Оформлението на фаровете и задните светлини пък ни връща към първата генерация на Fabia и нейния умерен, но и същевременно много стилен дизайн. От своя страна панорманият стъклен покрив напомня, че VisionD Concept е само дизайнерско упражнение, а не готов сериен продукт.

Коментари
comments powered by Disqus