Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Скоростна кутия с два съединителя и за Porsche

20.06.2007 10:06
Туит
Скоростна кутия с два съединителя и за Porsche

В близко бъдеще Porsche ще представи собствена разработка на скоростна кутия с два съединителя, която ще бъде именувана PDK (съкращение от Porsche Doppel Kupplungen). Volkswagen първи интегрира DSG в серийните си модели, но в действителност немската компания, специализирана в производството на спортни модели, е един от пионерите в областта на иновативната технология.

Porsche е използвал аналогичен дизайн за състезателните си автомобили през 80-те години на миналия век, но интеграцията на скоростната кутия с два съединителя в серийните продукти ще се появи едва сега. Смяната на скоростите ще се осъществява посредством палци, монтирани на кормилната колона, които контролират два отделни съединителя – един за четните предавки и втори за нечетните.

Все още не е ясно кога точно новата технология ще се появи на пазара и кои модели ще могат да се възползват от нея. По всяка вероятност по-голяма част от моделната линия на компанията ще бъде оборудвана с PDK трансмисията, тъй като тя гарантира много по-добри динамични показатели спрямо конвенционалната механична кутия. Новият 911 Turbo трябваше първи да се възползва от предимствата на специфичната технология, но дебютът му изпревари появата на Porsche Doppel Kupplungen.

Коментари
comments powered by Disqus