Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Слагат максимална цена на двигателите

15.09.2015 14:14
Туит
Слагат максимална цена на двигателите

ФИА може да наложи таван на цените за задвижващите системи от следващия сезон, за да помогне на малките отбори да свият бюджетите си. Успоредно с това Федерацията продължава да обсъжда варианта за използване на двигатели от предходния сезон.

Миналата седмица стана ясно, че ФИА обсъжда промяна в правилника, която ще позволи използването на задвижващи системи от предходния сезон. Понастоящем Manor Marussia работи по тази схема с Ferrari, но вратичката, която ръководеният от Джон Буут екип намери в регулациите, бе затворена.

В понеделник Стратегическата група към Формула 1 е дискутирала темата, като успоредно с този план е обсъждан и вариант, при който задвижващите системи ще имат максимална цена. Понастоящем тя варира между 23 и 31 милиона долара, докато при предходните V8 бе приблизително 8.

Ако двете концепции бъдат приложени, ФИА ще фиксира максимална стойност за новите задвижващи системи, но и за техните предшественици. Така клиентските тимове ще могат сами да определят кой вариант е по-подходящ за тях в зависимост от целите си.

Двигателите на Mercedes от настоящия сезон ще бъдат предпочитаният вариант, при положение че концепцията бъде реализирана. Много е вероятно Renault да остане без клиенти, а Ferrari да разчита единствено на Haas за приходи по тази линия, което ще доведе до неимоверно покачване на разходите на двете компании за участието им във Формула 1. Що се отнася до Honda, то японците са далеч от възможността на този етап да работят и с клиентски тим успоредно с McLaren.

Коментари
comments powered by Disqus