Може да бъде закупен в 78 възможни комбинации от цветове на каросерията и покрива
Премиум марката DS, която се отдели от Citroen, разсекрети актуализирана версия на модела DS3. Публичният дебют ще се състои по-късно в Лувър. Автомобилът ще се предлага в два варианта на каросерията - хечбек и кабриолет.
Рестилизираният DS3 има нова радиаторна шестоъгълна решетка, двуцветен корпус, перки на акула , LED оптика и „бягащи” мигачи. Автомобилът може да бъде закупен в 78 възможни комбинации от цветове на каросерията и покрива.
Двигателната гама включва осем двигателя. На клиентите ще бъдат предложени 3 трицилиндрови бензинови двигателя PureTech, два бензинови 4-цилиндров мотора THP и три 4-цилиндров дизелов агрегата със система за неутрализация на отработили газове BlueHDi SCR. Освен това на разположение има три ръчни трансмисии по избор(5- или 6-степенна скоростна кутия, роботизирана трансмисия или автоматична предавателна кутия от последно поколение).
Версията Performance е оборудвана с 1,6-литров бензинов агрегат с три цилиндъра. Мощността е 208 к.с. Тази модификация се различава с променено шаси и подобрена спирачна система. Пътният просвет на автомобила е намален с 15 мм, при това следата на предните и задните колела е разширена.
В допълнение водачът има на разположение активна спирачна система Active City Brake. Технологията позволява да бъдат предотвратени сблъсъци при ниски скорости или намаляване на последствията от такива удари. Лазерен сензор с малък радиус на действие, разположен в горната част на предното стъкло, открива препятствия например автомобил, движещ се в същата посока или идващ насрещно. Ако скоростта на автомобила е намалена до 30 км/ч, сензорът може да идентифицира потенциалните рискове и да комуникира директно с компютъра на спирачките и шофьорът не е необходимо да натиска педала на спирачката, за да предотврати сблъсък или за ограничаване на последствията от удар чрез намаляване на скоростта.
Автоматичното спиране може да доведе до пълно спиране на автомобила. В този случай превозното средство временно (около 1,5 секунди) остава на място, за да бъде дадена възможност на водача да поеме контрола чрез натискане на педала на спирачката.