Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

След проверките Renault отзовава 15 хил. автомобила

19.01.2016 14:09
Туит
След проверките Renault отзовава 15 хил. автомобила

Не са установени следи от измами, се казва в официалното съобщение на производителя

Renault отзовава 15 хил. коли след извършена проверка на изпускателната система на автомобили. Миналата седмица в компанията са извършени обиски, по време на които е иззета документация за сертифициране на двигатели.

Френският министър на екологията Сеголен Роаял в интервю за радиостанция RTL съобщи, че френският производител изтегля 15 хиляди автомобила. Според Роаял причината за оттеглянето е, че системата с филтрите за твърди частици не работи добре при високи температури и под 17 градуса.

Сеголен Роаял потвърди днес, че в няколко модела на Renault, резултатите от тестовете, проведени от техническата комисия не съответстват на показателите, обявени от марката. Дизеловите двигатели на модела Captur и новото поколение Espace 5 са показали превишаване на допустимите прагове на емисиите на CO2 и NOx (азотни оксиди). Според вестник Les Echos проблемът идва като част от системата за контрол на замърсяването, използвана от Renault, която не функционира добре при  определени условия, особено при по-ниски температури.

Автомобилите се отзовават за допълнителна проверка и настройки. В действителност, за разрешаване на съществуващите проблеми в един двигател се изисква половин работен ден, уточни министърът на екологията.

Renault не коментира информацията за извънредната сервизна кампания.

На 14 януари в офиси и фабрики на Renault са извършени проверки, по време на които са иззети документи, свързани със сертифициране на двигатели и тестване на автомобили. Заради опасения сред инвеститорите, че може да се случи аналогична история като със скандала с Volkswagen, акциите на Renault в миналия петък паднаха с 20%.

Представителят на Общата конфедерация на труда Флоран Грималд каза, че проверките в Renault най-вероятно са инициирани след скандала с Volkswagen.

Като се позовава на резултатите от проверките, Роаял заяви, че не са намерени доказателства за измама с програмно осигуряване, което да укрива  точните данни за отработените газове.

За това, че проверката не е установила следи от измами, се казва и в официалното съобщение на Renault.

През есента на 2015 г. избухна скандал с автомобилния производител Volkswagen във връзка със сериозни проблеми в дизеловите двигатели. През септември Американската агенция за опазване околната среда установи, че софтуер, инсталиран в дизеловите мотори на VW, позволява да бъдат фалшифицирани показателите на вредните емисии по време на тестове. Скандалът доведе до оставката на главния изпълнителен директор Мартин Винтеркорн.

Коментари
comments powered by Disqus