Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Следващият Nissan Z ще е по-разнообразен и по-достъпен

08.12.2014 11:58
Туит
Следващият Nissan Z ще е по-разнообразен и по-достъпен

Актуалната генерация на модела 370Z бе представена през 2008 г.

Второто  поколение на Nissan 370Z с две врати  ще бъде без цифри в името и ще се нарича просто Nissan Z. За това намекна вицепрезидентът на Nissan Рул де Врис, като разказа за възможните варианти. Мениджърът заяви, че в Европа биха искали да видят по-екологичен и икономичен мотор, но на някои пазари предпочитат класическия вариант, който всъщност е мощният агрегат V6. Компанията има намерения да удовлетвори различните вкусове, като при новия Z, за разлика от предшественика, двигателите ще бъдат няколко.

Актуалната генерация на модела 370Z бе представена  през 2008 г. (а серийното производство стартира през 2009 г.) и претърпя фейслифт през 2012 г. Освен купе моделът има и каросерия роудстър, а добре запознати  говорят за появата и на тарга: може би като допълнение към роудстъра, а може би вместо него.

Днешният 370Z използва мотор от Nissan от серията VQ с работен обем 3,7 л, който генерира 336–355 к.с., в зависимост от версията.

Още през 2010 г., когато сътрудничеството между Nissan и Daimler беше в самото си начало, вътрешни източници намекваха за появата под капака на 370Z двигатели от Mercedes, в това число и хибридни системи, дори и дизелови. Сега списанието Best Car Magazine допълва свежа информация.

Вариантът Z с хибридно задвижване ще използва двулитров четирицилиндров двигател в комбинация с електромотор и седемстепенна автоматична предавателна кутия. Сумарната мощност възлиза на 250 к.с. и 350 Нм, а средният разход на гориво - 5 л/100 км. Не е изключено появата и на базова двулитрова нехибридна версия, която ще се конкурира с Toyota GT86.

Почитателите на днешното купе могат да бъдат спокойни: V6 няма да изчезне. Но това ще бъде V6 от Mercedes, трилитров мотор с принудително пълнене.

Коментари
comments powered by Disqus