Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Следващото поколение на Porsche 911 идва през 2011

27.01.2009 11:11
Туит

В края на 2011 година Porsche 911 ще навлезе в следващата фаза от развитието си. Преминаването между поколенията 997 и 998 отново ще бъде под знака на внимателно обмислените еволюционни промени.

В духа на традицията генерацията 998 на Porsche 911, която в края на 2011 година трябва да наследи актуалното издание с индекс 997, отново ще остане вярна на класическата линия и неостаряващата философия на легендарния модел. Въпреки внушителната маскировка, по прототипите на изпълненията купе и кабриолет отсега се забелязва, че предните светлини отново ще бъдат с по-полегато разположение. Освен това огледалата ще бъдат монтирани във вратите под прозорците.

Еволюцията на една легенда

Въздухозаборниците при първите тестови екземпляри приличат на блъф и при по-внимателно вглеждане личи, че просто са залепени върху каросерията. 998 ще бъде с по-масивни габарити от сегашния модел, но това не личи от първите заснети бройки, които все още са базирани на 997. Умишленото тотално скриване на формите на задната част от своя страна подсказва за по-сериозни промени в тази област.

Под ламарините отново ще открием любимите на феновете шестцилиндрови боксерни двигатели, които обаче ще бъдат оптимизирани с цел покриването на актуалните екологични норми. Очаква се за предаването на мощността да се грижат шестстепенна ръчна или седемстепенна директна PDK-трансмисия с два съединителя.

Коментари
comments powered by Disqus