Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

smart forvision: Нося ви добра вест!

01.09.2011 13:15
Туит

smart ще представи на автосалона във Франкфурт изцяло електрически прототип, който ще се използва като база за развитие на следващия fortwo. Технологичен партньор на Daimer в проекта е компанията BASF.

Покривът на прототипа forvision е от слънчеви панели, които осигуряват нужната за работата на мултимедийната система и климатика енергия. Колелата пък са изработени от пластмаса и са приблизително с три килограма по-леки (общо 12 за четирите) от аналогичните метални.

Друга интересна иновация е тапицерията от т.нар. “е-текстил”. Тя замества стандартното подгряване на седалките, тъй като в материята са вградени самите проводници. Интелигентната система отчита кои са ключовите зони, които осъществяват контакт между тялото и седалката и подгрява единствено тях.

Каросерийните панели са покрити от вътрешната си страна със специална пяна, която изолира купето и поддържа постоянна температура. Специалният филм на челното и страничните стъкла пък филтрира инфрачервените лъчи в слънчевата светлина.

Дизайнът на концептуалния модел прави впечатление с липсата на класическа радиаторна решетка, ръбатите форми на предните калници и врати, както и с елегантното лаково покритие, което комбинира основния бял цвят със златист допълнителен.

Част от решенията при forvision са единствено експериментални, но други ще намерят приложение в новия fortwo. Той ще се появи на пазара догодина и ще бъде базиран на новата платформа на Mercedes със задно разположен двигатели и задно предаване.

Коментари
comments powered by Disqus