Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сменят двигателя на Маса

14.09.2008 13:14
Туит

Ferrari ще замени двигателя на Фелипе Маса за предстоящата Гран при на Италия, потвърдиха официално от Скудерията тази сутрин.

След обстойна инспекция на агрегата техническият екип на Ferrari е взел решение да оборудва болида на Маса с нов двигател от съображения за сигурност. По правилник подобна операция се наказва със старт от питлейна, но през този сезон пилотите имат право на една принудителна смяна, която не се санкционира.

Съотборникът на Маса Кими Райконен изигра своя „джокер” за Гран при на Великобритания, след като две седмици по-рано на „Мани-Кур” финландецът получи повреда в изпускателната система на F2008.

През последния месец двигателите на Ferrari са сред най-обсъжданите теми във Формула 1. Според някои коментари Скудерията се възползва от възможностите за оптимизация надеждността на агрегата, които техническия правилник позволява въпреки хомологацията, за да оптимизира ефективността му. Това е едно от обясненията за повредите на Маса в Унгария и на Райконен във Валенсия, които според официалното становище на Ferrari са следствие от дефектна партида биели.

Коментари
comments powered by Disqus