Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SMS 302 Mustang: Две в едно

22.04.2010 10:16
Туит

Стийв Салийн представи последния си проект, с който отбелязва 46-ия рожден ден на легендарния Ford Mustang. Топмодификацията на SMS 302 Mustang разполага с 535 к.с.

„Базов“ за SMS 302 Mustang е атмосферният V8 с 5 литра работен обем (SMS 302 4V). След намесата на SMS, която включва модификация на главата, нова изпускателна система, промени в ремъчната шайба и препрограмиране на софтуера, мощността му достига 328 кВт (446 к.с.), а въртящия момент – 542 Нм. В резултат класическият зад Океана спринт от 0 до 60 мили в час се изпълнява за 4,5 секунди, а дистанцията от четвърт миля се покрива за 13,5 секунди.

При SMS 302SC се намесва и механичният компресор, комбиниран с нов междинен охладител, които оставят своя отпечатък под формата на 542 к.с. и 609 Нм. Спринтът от 0 до 60 мили в час обаче е подобрен само с 2 десети, а дисциплината „четвърт миля“ - с 1,4 секунди. И двете модификации могат да се поръчат с шесттепенна автоматична трансмисия или механичната TR3650.

SMS 302 Mustang може да се похвали с пълна ревизия на окачването – нови пружини, амортисьори, стабилизиращи щанги, тампони и още серия промени. То контактува с асфалта посредством новите 20-цолови колела с гуми Pirelli PZero High Performance (275/35ZR 20 отпред и 275/40ZR 20 за задната ос). Спирачната система също е оптимизирана.

Външните отличителни белези на SMS 302 Mustang са модифицираните брони, подчертаните прагове, новото задно крило, агресивният дифузор с вградена задна светлина за дъжд в стила на Формула 1 и двата трапецовидни накрайника на изпускателната система. В салона ви очаква изобилие от естествена кожа, алканатара, алуминий, както и нов инструментален панел, комбиниран с аудиосистемата Shaker 500 Stereo.

От SMS допълват, че са в процес на приключване на лимитираната до 25 бройки серия 460 и 460X Mustang, базирана на заводския модел от 2010 г. Тя разчита на 4,6-литровия V8 с механичен компресор , който в случая генерира 470 к.с. Всички бройки вече са продадени.

Коментари
comments powered by Disqus