Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Снимки потвърждават, че подготвят купе Porsche 911 R

29.10.2015 14:06
Туит

Според неофициална информация продажбите ще бъдат предварително ограничени, а автомобилите продадени на лоялни клиенти преди самото официално представяне

За това, че Porsche работи върху нова, пистова версия на купето 911 с индекс R, до този момент можеше да се съди само по вътрешна информация, дори и ескизите са с неизвестен произход. Но наскоро папарация успяха да заснемат прототип по време на пътни изпитания в Германия. И от редица други елементи става ясно, че иде реч за този модел.

Оптиката на сегашния 911 GT3 все още не е променена (въпреки че 911 претърпя обновяване), така че светлините и мигачите на прототипа R са старите.

R версията е построена на 911 GT3, но няма антикрило, дори и малък спойлер отзад. Затова задният дифузьор не прилича на никой друг от фамилията 911до момента. Той ще получи отговорната мисия да създаде още притискателна сила.

В най-новата история на 911, която можем да смятаме след появата на двигателите с водно охлаждане, версия с индекс R не съществува. Но при първото поколение (1967) такъв автомобил е бил произвеждан в лимитирана серия. Максимално олекотеният форсиран модел с две врати успешно е участвал в различни състезания. На същия принцип "нищо излишно повече” е подчинено и създаването на новото купе R.

В салона се вижда предпазен ролбар (вероятно опция като при 911 GT3).
Версията R ще бъде оборудвана с двигател с работен обем 3,8 (475 к.с. и 440 Нм), задвижване на задните колела, и вместо седемстепенната автоматична PDK трансмисия седемстепенна механична кутия. Само с тази промяна (ръчната скоростна кутия е по-лека с 20 кг в сравнение с преселективната), масата на автомобила ще слезе до 1485 кг (заедно с шофьора). Ако изчисленията се потвърдят, моделът ще бъде най-леката серийната версия на актуалното поколение Porsche 911. Германците предвиждат да представят купето 911 R през 2016 г. Според неофициална информация продажбите ще бъдат предварително ограничени, а автомобилите продадени на лоялни клиенти преди самото официално представяне. Цената най-вероятно ще бъде сравнима с тази на GT3 (137 303 евро), или малко по-висока поради ограничения тираж.

Коментари
comments powered by Disqus