Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг няма да сменя частния Citroen Xsara WRC

06.07.2009 13:08 1
1
2571851468
Туит

След като тества няколко автомобила, последният от които Peugeot 307 WRC, Петер Солберг реши, че отново ще разчита на своя Citroen Xsara WRC за предстоящото рали „Финландия“.

Произведеният през 2001 г. автомобил, спецификация 2006, изостава драстично на заводските машини на Ford и Citroen в бързите отсечки. Това се видя ясно в Полша, а предстоящото рали „Финландия“ предполага още по-висока средна скорост.

Поради тази причина бившият световен шампион тества миналата седмица Peugeot 307 WRC, чийто двигател е сочен като един от най-добрите в категорията. По-рано Солберг пробва Subaru Impreza WRC, Mitsubishi Lancer WRC, дори и Abarth Grande Punto S2000, но в крайна сметка отново се спря на бившия заводски автомобил на Citroen.

„Вече тествахме доста автомобили. Изглежда, че старата Xsara работи най-добре за нас“, обяснява норвежецът след края на тестовата сесия във Франция. „Сега единственото, което ни остава, е да пробваме да извлечем още малко мощност преди старта във Финландия.“

Междувременно обаче се появиха слухове, че по-късно през сезона Солберг може да застане зад волана на Citroen C4 WRC.

Коментари

snakezor
go solber ,go solber FTW

comments powered by Disqus