Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг още обмисля варианта Peugeot 307 WRC

17.06.2009 14:03
Туит

Норвежецът е решен да тества бившия заводски автомобил на Peugeot, въпреки че миналата седмица в Гърция получи шанс да се бори за първото място с частния Citroen Xsara WRC.

Солберг атакува лидера Мико Хирвонен в края на втория ден на рали „Акрополис“, но повреда в окачването го остави вън от надпреварата. Бившият заводски пилот на Subaru ще кара отново произведения през 2001 г. Citroen Xsara WRC на рали „Полша“ след две седмици, но обмисля да стартира във Финландия в края на месеца с Peugeot 307 WRC.

„Все още не съм тествал автомобила, трябва да знам как се държи. Предпочитам да задържа и сегашния Citroen, въпреки че за Полша ще ни трябва нещо повече, особено ако е ралито е толкова бързо колкото това във Финландия“, коментира норвежецът.

Солберг не крие притесненията си за рали „Финландия“, тъй като скоростните трасета около Юваскюла ще затруднят значително машината на Citroen, докато 307 WRC е известен с гъвкавия и мощен двигател. Това е причината бившият заводски пилот на Subaru да настоява тестовете с новия автомобил да започнат още преди старта в Полша.

Проблемите на Петер миналата седмица не са се отразили негативно на мотивацията му. Световният шампион за 2003 година отново е решен да се бори за победата в следващия кръг. „Малкълм Уилсън (босът на Ford) ще ви каже, че Мико с лекота е водил колоната, но пък аз мога категорично да заявя, че го гоних до дупка и щях да направя всичко, за да го изпреваря. Ако не бяха проблемите ни с управлението в петък, можехме да сме много по-близко до него.“

„Много съм надъхан, карам на 100 процента. В добро настроение сме, всичко се случва отново по начина, по който ни се искаше. Имахме страхотен уикенд в Гърция. Да, краят беше разочароващ, защото резултатът не е налице, но беше фантастично отново да се боря за победата. Пак сме в играта. Автомобилът работи много добре, когато не е горещо. При по-високи температури обаче, примерно като на шейкдауна, съм на две секунди зад лидерите, а карам като луд, наистина натискам здраво.“

„Да се надяваме, че в Полша ще бъде по-хладно. В момента колата е на стенд, оправяме пораженията от Гърция. Искам да тествам в понеделник, преди тренировките – това е причината да не стартирам отново в неделя на рали „Акрополис“. Исках да дам още един ден на момчетата.“

Солберг признава, че причината за повредата на неговия автомобил е използването на алуминиеви, а не титаниеви бомбета. „Никога не трябва да разчиташ на такива в Гърция. Тествал съм много при такива условия, трябва да забравиш за алуминия, много е мек.“

Коментари
comments powered by Disqus