Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг: Предпочитам Fiesta S2000 пред Focus RS WRC

21.07.2010 15:40
Туит

Пилотът на Stobart Хенинг Солберг призна предпочитанията си към по-слабия Ford Fiesta S2000 пред своя титулярен Ford Focus RS WRC в асфалтовите състезания.

Норвежецът остана доволен от представянето на „супера“ в рали „България“, където с десетата си позиция влезе в зоната на точките. Надпреварата е убедила пилотът, че решението му да стартира с Fiesta S2000 и в останалите три асфалтови състезания до края на сезона в Световния рали шампионат (Германия, Франция и Испания) е правилно.

„Наистина беше удоволствие да карам Fiesta. Това е истински асфалтов автомобил и се усеща като такъв", обясни Солберг. "Като карт е. Не зная какво става с моя Focus, просто не мога да разбера поведението му на асфалт. Не мога да го накарам да работи за мен. Със „супера“ не е така, с него просто се наслаждавах на карането“.

Със смяната на автомобила норвежецът се надява да опровергае поне малко репутацията си на пилот, който предпочита хлъзгавите настилки.

„Обичам карането на асфалт и го владея. Имам голям опит в картинга и малко пилоти във WRC могат да са по-бързи от мен в карт със скорости на писта. Fiesta S2000 се усеща и се държи именно като такъв карт. Това е базата за бъдещия WRC автомобил, което е много окуражаващо за следващия сезон“, добави Солберг.

Коментари
comments powered by Disqus