Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг преговаря с Ford за Великобритания

06.08.2009 16:01 1
1
2571855742
Туит

Бившият световен шампион ще направи всичко възможно да кара Ford на рали „Великобритания“, което ще маркира края на сезон 2009 в световния шампионат.

Солберг, който е печелил рали „Великобритания“ четири пъти поред в периода 2002 – 2005 г., преговаря с боса на M-Sport Малкълм Уилсън за заводски подготвен Ford Focus RS WRC 08.

„Преглеждам няколко различни варианта за рали „Великобритания“ и Focus е един от тях“, коментира бившият заводски пилот на Subaru за Autosport. „Ако уредя всичко, ще се опитам да спечеля. Но първо трябва да видя какво може да се направи. Познавам това рали много добре и мисля, че имам шанс.“

Солберг вярва, че може да спре серията на двамата лидери в шампионата Себастиен Льоб (Citroen) и Мико Хирвонен (Ford). „Във Финландия миналата седмица бях втори, само на шест секунди зад Мико, преди да се появи проблемът с гумата. Знам, че мога да се боря с тях във Великобритания и искам да го направя.“

През последните няколко месеца норвежецът преговаряше за заводски Citroen C4 WRC, но явно цената на тази машина не отговаря на бюджета с който разполага. Дали Малкълм Уилсън ще му предостави по-добри условия, не е ясно. Босът на M-Sport обаче определено има мотив да включи Петер в Stobart VK M-Sport, тъй като по този начин може да увеличи напрежението върху основния конкурент на Мико Хирвонен за титлата – Себастиен Льоб.

„Вижте, Ford и Citroen са автомобили, които могат да печелят състезания. Не ме интересува кой от тях ще карам, просто искам отново да започна да печеля“, завършва Петер.

Междувременно стана ясно, че Солберг няма да може да вземе участие на рали „Австралия“ в началото на септември заради високите разходи по транспорта и липсата на достатъчно спонсори.

Коментари

diado
pepi pepi razmazigi.

comments powered by Disqus