Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг: Това беше най-доброто решение

12.02.2009 14:28
Туит

В сервизната зона под палатката на Petter Solberg World Rally Team работата по частния Citroen Xsara WRC продължава до последния миг. Въпреки това норвежецът е убеден, че е взел правилното решение да формира собствен тим.

„Мога да правя всичко, което си поискам! Имах няколко други възможности, но в крайна сметка тази беше най-подходящата. За кратките срокове, с които разполагахме, просто нямаше по-добри опции. Същевременно плановете ми са дългосрочни“, обяснява норвежецът. „Не искам да пропилявам шансовете си да се върна в групата на заводските пилоти година. Ето защо не беше добра идея да използвам нов автомобил. Сега ще карам кола, която не се произвежда. Свободен съм да преговарям с който и да е производител.“

Оцветената в черно и бяло Xsara WRC на Солберг е конструирана през 2001 година и има четири победи зад гърба си благодарение на Себастиен Льоб. Автомобилът е оборудван с активни електронно контролирани преден и заден диференциал, което е забранено от 2006 година насам за машините на производителите. На тесните и изпълнени със завои отсечки това може да е плюс за Петер, но не и в Норвегия.

„Исках механични диференциали, но нямаше как да ми ги предоставят“, обяснява световният шампион за 2003 година. „Знам, че механичните са по-добри от активните, това ми е казвал Льоб навремето. Но нямах избор, това беше единствената възможност."

Мотото на отбора Never Give Up (Никога не се предавай) е изписано върху дрехите на персонала в PSWRT, но върху автомобила на Солберг се откроява слоганът It's my Life (Това е животът). „През последните три седмици бях постоянно на крак, преговарях със спонсори, тествах автомобили, оглеждах сервизни камиони, подписвах договори. Бил съм в нас само един ден, ето защо избрахме това лого“, обяснява норвежецът. „Жена ми Пернила работеше ден и нощ със спонсорите, купихме камиона миналата седмица, а дрехите ни пристигнаха едва снощи! Но вече 30 човека работят за нас. Положихме невероятни усилия, за да подготвим всичко и за да можем да се концентрираме единствено върху състезанието.“

Солберг е предпазлив относно прогнозите. „Най-важното е да се забавляваме. Да видим как ще тръгне всичко. Не съм фаворит, така че мога единствено да поднеса някоя изненада.“

На шейкдауна, предшестващ старта на рали „Норвегия“ тази вечер, Солберг даде пето време. Резултатите от теста по 3,35-километровата отсечка може да видите тук .

Коментари
comments powered by Disqus