Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сордо ще развива супера на Citroen

20.12.2008 14:11
Туит

Според autosport.cz испанецът ще е отговорен за развойната дейност на базираната върху C3 модификация S2000+.

Очакваше се Citroen Sport да започне работата по проекта още през 2008 година, но заради неяснотите около техническия правилник стартът бе отложен. След като в началото на декември ФИА най-накрая представи новите регулации, френската компания е готова да пренасочи усилията си към развитието на супера.

Новият рали автомобил ще бъде базиран на следващото поколение C3, което ще се появи на пазара в края на 2009 година. За разлика от стандартните супери, S2000+ ще е оборудван с ново задно крило и преден спойлер, турбокомпресор, модифицирани всмукателни и изпускателни колектори, както и система за смяна на предавките директно от волана. Базисната конфигурация на S2000 е двулитров двигател и задвижване на четирите колела.

Дани Сордо ще отговаря за развойната дейност на автомобила, като негов партньор ще бъде финансираният от Френската федерация пилот на Citroen Себастиен Ожие. Себастиен Льоб ще бъде зает предимно с тестовете на прототипа 908 HDi FAP, с който Peugeot участва в „Льо Ман”, но също ще се включи в работата по рали автомобила.

Не е изключено информацията за новия S2000+ на Citroen да е спекулативна, тъй като PSA разполага с отличен супер в лицето на Peugeot 207. Най-логично с оглед новото назначение на Оливие Кеснел (спортен директор както на Citroen, така и на Peugeot), концернът да извади Citroen от рали шампионата и да пренасочи усилията си към Peugeot.

Коментари
comments powered by Disqus