Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сордо стартира в Швеция с петминутно наказание

07.02.2008 10:02
Туит
Сордо стартира в Швеция с петминутно наказание

Вторият пилот на Citroen Дани Сордо ще стартира рали „Швеция“ с петминутно наказание поради принудителна смяна на двигателя.

Техническият правилник на ФИА гласи, че първите две състезания трябва да се карат задължително с един агрегат.

Сордо отпадна в предпоследния ден на рали „Монте Карло“ миналия месец заради проблеми с турбото. В неделя испанецът стартира по системата „супер рали“, след като техническият екип направи ревизия на двигателя на C4 WRC, завърши на единайсета позиция и спечели последната точка за отборния шампионат. По-късно, в базата на Citroen в Париж, бе установено, че двигателят е пострадал заради дефектиралия турбокомпресор, което принуди отбора да извърши принудителна смяна.

От тази година броят двигатели за един сезон е ограничен до пет, а не шест както през миналата. Това е една от причините Citroen C4 WRC да получи нов мотор, съответно и хомологация, за сезон 2008.

Коментари
comments powered by Disqus