Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сордо тества в реални условия хибридния C4 WRC

10.04.2009 09:28
Туит

Екипът на Citroen стартира тестовете на C4 WRC Hymotion4, който дебютира на автомобилния салон в Париж миналия октомври.

C4 WRC Hymotion4 разполага с електродвигател (125 кВт), който функционира и като генератор, свързан със задния диференциал. Акумулаторните батерии (общо 990 клетки, 400 V) са позиционирани над резервоара за гориво.

Идеята на концептуалния рали автомобил е не само да прибави няколко "коня" към граничните 300 във WRC по време на състезание, а да ограничи работата на двигателя с вътрешно горене в преходите между отсечките или към сервизната зона. При C4 WRC Hymotion4 автономният пробег надхвърля 40 километра. Допълнителен плюс от интегрирането на електрическия блок е облекчаването работата на спирачната система при отрицателно ускорение.

Според инженера на Citroen Дидие Расо на този етап C4 WRC Hymotion4 остава концептуална разработка, но компанията се подготвя за вероятните „зелени” промени в спорта, за които Макс Мозли говори преди броени дни.

„Citroen Racing иска да демонстрира гъвкавостта си по отношение използването на тази технология в моторния спорт”, обяснява Расо. „Ако в даден момент техническият регламент позволява хибридните системи, ние веднага ще имаме готов отговор.”

Дани Сордо тества концептуалния автомобил край Фаро веднага след финала на рали „Португалия”. „Когато автомобилът работи само на електричество, можеш да минаваш през населените места, без да се чува какъвто и да е шум, което е много нетипично за състезателен автомобил”, обяснява испанецът.

„Шо се отнася до поведението на C4 WRC Hymotion4 по скоростните отсечки, наистина има разлика спрямо стандартния C4 WRC, тъй като задната част на автомобила е по-тежка, но когато използваш допълнителната мощност на електромотора, ефектът е впечатляващ.”

Коментари
comments powered by Disqus