Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Spada Codatronca Monza: Екстремно преживяване

12.07.2011 11:51
Туит

Spada публикува официалните технически характеристики и фотографии на Codatronca Monza. Спортният модел се появи за първи път на шоуто Top Marques Monaco в средата на април.

Spada Codatronca Monza е базиран на Codatronca TS, който бе представен на същото изложение за луксозни автомобили преди цели три години, но характерситките му са „много по-екстремни“.

 

 

Aznom, компанията, която е отправила заявката за автомобила, е отговорна за спортния интериор – седалките и четириточковите колани са на Sabelt, многофункционалният волан е на AIM, като на него се изписват ключовите данни за отделните системи на Codatronca Monza, а към пакета е добавена и онборд камера.

В резултат на направените промени по салона общото тегло е намалено от 1250 на 1180 кг. Максималната мощност на седемлитровия V8 от Corvette Z06 обаче нараства. Модифицираният от Italtecnica агрегат генерира 720 к.с. и 883 Нм, което прави възможно ускорението от 0 до 100 км/ч при налични 3 секунди. То се изпълнява единствено на първа от общо шестте предавки на механичната скоростна кутия, която позволява максимална скорост от 335 км/ч.

В пакета впечатление правят още спирачките на Brembo, заимствани директно от състезателните автомобили в GT3 класа на ФИА, колелата Oz Ultra-leggera и гумите Pirelli PZero Corsa.

Коментари
comments powered by Disqus