Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

speedART BTR II 580: Обратно към корените

17.12.2009 13:52
Туит

Немският тунер speedART представи официално BTR II 580. Базираният на Porsche 911 Turbo разполага с 580 к. с. и 720 Нм въртящ момент.

Porsche Panamera бе основа за последното творение на speedART, но при BTR II 580 специалистите от Щутгарт се завръщат към класиката 911 Turbo, в случая от последната генерация 997. Силовият пакет на speedART включва препрограмирана електроника, която позволява налягането в турбокомпресотите да бъде повишено, както и нова изпускателна система.

В резултат 3,8-литровият шестцилиндров боксер генерира 580 к. с. и 720 Нм, което е с 80 к. с. и 120 Нм повече спрямо стандартната версия. В комбинация със седемстепенната PDK трансмисия с два съединителя BTR II ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди и достига максимална скорост от 325 км/ч.

Корекции има и по аеродинамичния пакет на 911 Turbo – нови са предният спойлер, праговете, задното крило, дифузорът и монтираният допълнително спойлер на покрива. Оптичната програма на speedART включва още двуцветно лаково покритие с допълнителни стикери и 20-цолови LSC колела от кован алуминий. Размерите на гумите са съответно за предната ос 245/30 ZR20, а за задната - 325/25 ZR20. От speedART предлагат и серия промени по окачването, включително и за PASM системата на Porsche за електронен контрол върху работата на амортисьорите.

Отличителните белези в салона на BTR II 580 са спортният волан, седалки, карбоновите панели и тапицерията от кожа и алкантара.

Силовият пакет на speedART ще струва 9890 евро, бодикитът – 5100 евро, а базовата цена за новите колела е 6640 евро.

Коментари
comments powered by Disqus