speedART представи програмата си за Porsche 911 Turbo. Това е вторият цялостен пакет на немския тунер за модела, като в тази версия той генерира 650 к.с. и 900 Нм.
Преди година speedART вдигна изключително високо летвата с PS9-650 за Panamera Turbo. Благодарение на мащабната силова програма четиривратото купе достигна 650 к.с., а въртящият момент – 890 Нм. Подобна е и съдбата на класическия Porsche 911 Turbo от последната генерация, който е получил 650 к.с. и 900 Нм с пакета BTR-II 650 EVO при стандартни 500 к.с. и 651 Нм. С негова помощ за ускорението от 0 до 200 км/ч са нужни само 9 секунди, а максималната скорост достига 335 км/ч.
Това е възможно благодарение на по-големите турбокомпресори с променлива геометрия, новата изпускателна система, модификацията на смукателната система, оборудвана и с нов спортен филтър, уголемените интеркулери и препрограмираният блок за управление, който да внесе ред в работата на 3,8-литровия боскер след мащабните промени.
Според официалния пресрилийз на speedART BTR-II 650 EVO е „най-силният Porsche 997 Turbo със своите 650 к.с. и над 900 Нм“. Ето защо германците са инвестирали и сериозни усилия в оптимизацията на седемстепенната PDK трансмисия, която след тяхната намеса може да поеме с 30% повече въртящ момент от стандартната.
Промени има и по оптиката на автомобила. Предната броня е нова, като допълнителният спойлер се грижи за по-високите нива на аеродинамично притискане, докато преработените въздуховоди оптимизират охлаждането на спирачната система. В пакета влизат още раздутите прагове, новите дифузор и задна броня, както и задното крило с регулируем ъгъл на атака.
Аеродинамичният пакет е комбиниран с трикомпонентните колела LSC FORGED с гуми 245/30 ZR20 и 325/25 ZR20 съответно за предната и задната ос. Те от своя страна контактуват с пътя посредством регулируемото спортно окачване на speedART.
Програмата за 911 Turbo се завършва от серията интериорни промени, която включва 340-милиметров спортен волан с планки за смяна на скоростите в стила на Формула 1, коригиран дисплей за контрол на налягането на турбото, разграфен до 1,8 бара, пълен карбонов пакет и някои допълнителни цветови решения за тапицерията, стелките и предпазните колани.
trex
Ебаси звяра луд!!!