Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

speedART EVO XL 600: Днес 600, утре 700

17.02.2011 16:48
Туит
speedART EVO XL 600: Днес 600, утре 700

Немският тунер speedART ще участва на автосалона в Женева с поредната интерпретация на тема Cayenne. В случая жертвата е Cayenne Turbo, като максималната мощност на 4,8-литровия V8 е увеличена на 600 к.с.

EVO XL 600 е оборудван с аеродинамичния кит TITAN-EVO-XL , който включва нови преден спойлер, прагове, калници и дифузор. Сред оптичните промени впечатление правят още 23-цоловите CTS-FORGED колела с гуми 315/25 ZR23 и двата 100-милиметрови накрайника на новата изпускателната система, която по желание на клиента може да бъде изработена и от титан. В салона пък ще откриете спортните седалки от карбон и новата мултимедийна система с iPad и докинг станция за iPod.

Естествено, най-голям интерес в проекта на speedART предизвиква оптимизацията на силовия тракт. 4,8-литровият туинтурбо V8, който в заводската си версия генерира 500 к.с., вече достига максимална мощност от 600 к.с. и въртящ момент от 850 Нм. Това е възможно благодарение на новата изпускателна система от една страна и на препрограмирания блок за управление на двигателя от друга. Специално за страните с по-горещ климат speedART предлага и нови междинни охладители.

В бъдеще компанията планира още две нива на силовия тунинг, съответно с максимална мощност от 650 и 700 к.с. Електронният модул за намаляване на просвета при моделите, оборудвани с пневматичното окачване на Porsche, обаче вече може да бъде поръчан.

Коментари
comments powered by Disqus