Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

speedART TITAN EVO: Размисли и страсти

22.11.2010 11:45
Туит

Тунерите от speedART неведнъж са получавали искрените ни поздравления за прецизната и стилна работа по моделите на Posche. С последния си проект, базиран на втората генерация Cayenne, обаче определено ни разочароваха.

Силовият пакет за Cayenne 958 засяга и трите основни версии на модела – дизеловият V6 получава 50 к.с. бонус при 240 стандартно, хибридът, а който писахме по-рано – допълнителни 70 к.с. (380 к.с. в серийния вариант), а Turbo може да се похвали с максимална мощност от 600 к.с. (500 к.с. заводско). Специално за Turbo spedART предлага и две междинни нива, съответно с 550 и 570 к.с.

За съжаление в официалния пресрилийз присъства информация само за крайната мощност на пакета, а не за начина, по който е реализирана допълнителната мощност, но вероятно немските инженери са се ограничили до препрограмиране на софтуера и новата изпускателна система с контрол на тембъра (за бензиновите модели).

Дотук добре. Бодикитът за новия Cayenne обаче ни препраща към едно населено място, разположено на 30-ина километра югозападно от София. Той включва нови предна и задна брони, раздути арки на калниците и агресивни прагове и превръща и без това неособено стилния модел в апотеоз на кичозния тунинг. Дано поне от аеродинамична гледна точка програмата TITAN EVO прави крачка напред със серийния Cayenne.

23-цоловите колела CTS-FORGED контактуват с пътя посредством гуми с размер 315/25 ZR 23. При моделите с пневматичното окачване на Porsche пък speedART предлага познатия електронен модул за намаляване на просвета.

Коментари
comments powered by Disqus