Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SpeedFest 2007: Български пилот от Формула 3000 и неговият болид в София

12.04.2007 11:04
Туит

SpeedFest продължава да следва призванието си – да среща моторните спортове от най-висок клас с техните верни фенове. През 2007 г. фестивалът на скоростта ще се проведе само на 20 минути от центъра на столицата и ще доведе у нас невиждани автомобилни атракции. Мястото на събитието е пътен възел Бояна, а датите – 8, 9 и 10 юни.

Специален гост и участник в събитието ще бъде българският пилот във Формула 3000 Владимир Арабаджиев заедно със своя състезателен болид. Ще се насладим на уникалната гледка на тази високотехнологична машина, при това украсена с българския флаг. Всеки ще може да се приближи, да снима, да чуе звука от над 620 конски сили на двигателя и да наблюдава на живо как болидът, тежащ едва 550 кг., се ускорява светкавично до над 320 км/ч по софийското Околовръстно шосе.

Състезатели във Ф3000 са били всички съвременни звезди на Ф1 като Михаел Шумахер и брат му Ралф, както и настоящият световен шампион Фернандо Алонсо.

Владимир Арабаджиев е първият българин, достигнал такова високо ниво в йерархията на моторните спортове. По време на SpeedFest феновете на моторните спортове ще могат за първи път да се срещнат отблизо с българския пилот и неговия отбор Euronova. Собственик на отбора е Винченцо Соспири - тест пилот във Формула 1 като съотборник на Михаел Шумахер.

През 2007 г. на SpeedFest отново ще гостува двуместен болид, който ще даде възможност на десетки късметлии да се повозят с шеметна скорост по околовръстния път на София. Този път двуместният „куршум” е от Формула Рено и ще бъде пилотиран от български състезател.

Организаторите са осигурили и други забавления на гостите на фестивала - рали автомобили, мотоциклети, парад на ретроавтомобили, състезателен картинг, състезания за ускорение, както и 48-часов турнир по аудио-тунинг, в който за участие са поканени трите най-изявени тунинг-компании у нас.

Партньори на събитието със собствено участие в програмата са Балканстар (Mercedes, Mitsubishi, Dodge, Chrysler, Jeep), Порше България (Audi, Volkswagen), ТМ Ауто (Toyota), Рено Нисан България, А2 (супер луксозния Wiesmann), мотоциклетите Husqvarna и Moto Guzzi, моторните масла Castrol и др.

Чрез томбола ще бъдат раздадени много и атрактивни награди.

През септември 2006 г. SpeedFest за първи път доведе в България двуместен болид от Формула 1. Над 30 късметлии, гости на фестивала, имаха възможността да са повозят със скорост над 300 км/ч в автомобила на Minardi, пилотиран от унгареца Жолт Баумгартнер, и да почувстват невероятното ускоренеие на 700-те конски сили. Така SpeedFest 2006 постави София в списъка на мегаполисите, в които се провеждат фестивали на скоростта – Йоханесбург, Барселона, Лондон, Мелбърн, Куала Лумпул, Хелзинки.

Коментари
comments powered by Disqus