Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спешна сервизна проверка на модели ADAM и Corsa

30.09.2014 09:57
Туит
Спешна сервизна проверка на модели ADAM и Corsa

Собствениците на автомобили, доставени след май 2014, ще получат съдействие

Opel/Vauxhall се обръщат към клиентите си на ADAM и настоящата Corsa, доставени след май 2014.  Около 8000 от тези автомобили са произведени с част на кормилната система, която не отговаря на техническите условия. С цел избягване на какъвто и да било риск, тези коли не трябва да бъдат шофирани преди да им бъде направен преглед.  

Тъй като Opel/Vauxhall винаги поставят клиентите на първо място, а тези условия засягат тяхната сигурност, компанията взима незабавни мерки. Opel/Vauxhall ще се свърже с клиентите по различни видове комуникационни канали.

Собствениците на автомобили от тези модели могат сами да разберат дали техните коли са предмет на кампанията, като отидат на сайта на Opel за тяхната страна (за България той е www.opel.bg) или на www.opel.com и следват публикуваните инструкции. В случай че тяхната кола е засегната, с клиентите ще се свържат от Opel/Vauxhall също така и автоматично.

Компанията разбра за положението по време на рутинна проверка на качеството в завода, в който се произвеждат тези модели. На компанията не са известни никакви инциденти или наранявания вследствие на тази ситуация.

Клиентите, които имат допълнителни въпроси, могат да получат незабавна помощ на номера на горещата линия (02) 9358195 или на е-мейл адрес: cac@hu.gm.com.

Коментари
comments powered by Disqus