Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Споровете относно предното крило на McLaren приключват

14.05.2007 19:05
Туит

Новото предно крило на McLaren бе одобрено от техническата комисия към FIA, въпреки че някои от конкурентните отбори коментираха, че аеродинамичният елемент се огъва при високи скорости и не съответства на регулациите във Формула 1.

Записите от камерата върху болидите на Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън показаха, че горната част на крилото слиза надолу при по-високо натоварване на правите. Това движение провокира коментари от страна на конкурентните отбори, че новият елемент противоречи на забраната за подвижни аеродинамични компоненти. В отговор FIA изследва обстойно характеристиките на крилото, но не намери нередности в конструкцията му.

Изпълнителният директор на McLaren F1 Мартин Уитмарш заяви, че не се съмнява в легалността на действията на отбора и се противопостави на коментарите, в които се обсъжда подвижността на мостовия компонент.

„Всички, които са били на пистата или са наблюдавали съответните снимки, могат да потвърдят, че крилото е стабилно. Не сме си и помисляли, че това може да бъде проблематизирано“, коментира Уитмарш.

Основният противник на Сребърните стрели няма претенции към своя конкурент. Техническият директор на Ferrari Марио Алмондо бе категоричен: „На този етап нямаме нищо против McLaren. Точка по въпроса.“

Коментари
comments powered by Disqus