Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec Audi TT RS: Първата стъпка

25.08.2009 10:57 1
1
2571856610
Туит

Швейцарският тунер Sportec представи първата фаза от програмата си за предстоящия Audi TT RS.

Доработките по новия 2,5-литров мотор на Audi се изчерпват единствено до препрограмирания блок за управление на двигателя. Въпреки това резултатите са впечатляващи.

Стандартно петцилиндровият мотор генерира 250 кВт (340 к. с.) при 5400 об./мин и 450 Нм максимален въртящ момент още при 1600 об./мин. Точно по тези показатели 2,5-литровият TSI едва ли търпи критики, но от Sportec имат друго мнение. Благодарение на новия софтуер максималната мощност достига 298 кВт (405 к. с.) при 5800 об./мин, а въртящият момент - 544 Нм при 2650 об./мин.

След намесата на Sportec Audi TT RS ще може да се похвали с по-добри динамични показатели от тези на предната генерация BMW M3 и да се конкурира с новия Porsche Panamera S. Достатъчно показателен е фактът, че класическото упражнение от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 4,2 секунди.

Въпреки модификациите по мотора, заводската гаранция на Audi TT RS остава валидна. Цената на доработката е 1200 паунда във Великобритания (1376 евро).

В момента инженерите на Sportec подготвят цялостната програма за Audi TT RS. Ако се съди от първата й фаза, чакането определено ще си заслужава.

Коментари

луд умора нема
2,5 литров с 405 коня!!! Доизпилените двигатели на мицубиши са от 2 литра - 600 коня, проблемът е, че не истрайват дълго. Друго, че харчат 20 на сто масло. Доработените двигатели на порше от 9ff се правят от титан, техният проблем е , че са много скъпи. Къде е компромисът при този двигател? Незнаем гаранции от производителя имали? Иначе това ауди звучи по-добре от каррера 911.

comments powered by Disqus