Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec Porsche 911 Turbo SPR1R: Шило в торба не седи

05.07.2010 10:35
Туит

Sportec ще обнови пакета си SPR1 за Porsche 911 Turbo. В резултат на направените промени един от най-бързите серийни автомобили ще бъде олекотен с цели 50 килограма.

SPR1R пакетът е базиран на SPR1, който генерира от 3,6-литровия боксер уникалните 858 к.с. и 869 Нм въртящ момент. Каросерийните панели са карбон-кевларени, изцяло плоският под също е от карбон, окачването е активно, спирачните дискове са карбон-керамични, а програмата се допълва от ролкейджа, който швейцарците са монтирали на серийния 911 Turbo.

Всички тези модификации са повече от впечатляващи и правят творението на Sportec един от най-бързите серийни автомобили не само на пазара в момента, а и въобще. Въпреки това специализираният в доработката на модели на Porsche тунер явно все още не е напълно доволен от свършената работа и прави серия от промени за последната версия на пакета.

Първата и най-впечатляваща е допълнителното олекотяване с цели 50 килограма. В резултат общото тегло на Sportec Porsche 911 Turbo SPR1R е сведено до 1295 кг, което е равнозначно на съотношение от 655 к.с. за тон. Тракшън контрол системата също е модифицирана и нейната работа може да се контролира директно от тъчскрийн дисплея на централната конзола. Този модул отговаря и за записването на телеметрията от автомобила.

Какъв е крайният резултат? Ускорение от 0 до 100 км за 3 секунди, от 0 до 200 км/ч за 8,6 секунди и от 0 до 300 км/ч за 18,9 секунди (с 9 десети по-добър резултат от SPR1) при максимална скорост от 380 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus