Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec Porsche Panamera: 60 коня бонус

30.03.2010 10:32 1
1
2571871017
Туит

Швейцарският тунер Sportec представи първия етап от програмата си за Porsche Panamera. В тази си версия осемцилиндровият V-образен двигател от Цюфенхаузен ще генерира 560 к.с.

Стандартно 4,8-литровият V8 на Panamera Turbo достига максимална мощност от 500 к.с., но след намесата на Sportec тя е увеличена на 560. Въртящият момент маркира своя пик при 790 Нм (700 в заводската версия), благодарение на което за класическото упражнение са нужни 3,8 секунди при максимална скорост от 315 км/ч. За съжаление от Sportec не дават информация за промените по силовия тракт, но динамичните показатели са достатъчно доказателство за това доколко успешни са те.

В пакета на швейцарците влизат още ESC модулът за управление на пневматичното окачване, 22-цоловите колела с гуми на Continental и новата спирачна система с шестбутални апарати отпред и четирибутални отзад. Като опция се предлага и спортна изпускателна система с клапан за контрол на звука.

Аеродинамичният пакет, по който работят специалистите от Sportec, ще бъде представен по-късно.

Коментари

И на кой,
освен на недораслите умствено му трябва такова чудо? Колко харчи, изобщо не коментираме! Сигурно ще ни порасне оная работа като изревем с 560 коня?

comments powered by Disqus