Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec SC 200: Малко, но от сърце

22.07.2009 12:33 1
1
2571852615
Туит

Швейцарският тунер Sportec стана поредният специалист, останал недоволен от заводските настройки на VW Golf VI.

Думата „даунсайзинг“ е подлудила цялата автомобилна общественост на фона на все по-строгите еконорми и надвисналата като буреносен облак над сектора световна икономическа криза. Ето защо инженерите на Sportec са избрали VW Golf VI 1.4 TSI за база на своя проект - Sportec SC 200.

Препрограмираният блок за управление на двигателя позволява на скромния 1,4-литров турбомотор да сложи юздите на 200 „коня“ (колкото и на заводския VW Golf V GTI), като същевременно въртящият момент от 300 Нм остава постоянен в диапазона 1800 – 3000 об./мин. Стандартно VW Golf VI 1.4 TSI разполага със 160 к. с. и 240 Нм.

Благодарение на тези модификации Sportec SC 200 ускорява от място до 100 км/ч за 8,2 секунди, което е с цели 1,4 по-добро постижение от това на заводска версия. Разходът на гориво остава в приемливи граници, но от Sportec препоръчват на своите клиенти да използват високооктанов бензин.

В пакета на швейцарския тунер влизат още нова изпускателна система, спортно окачване и модифицирана спирачна система, които гарантират отлично поведение на Sportec SC 200 дори и в гранични режими.

Коментари

potrebitel
доколкото знам, заводската версия поне според производителя, ускорява до 100км за 8,0 сек, а от статията излиза, че ускорява за 9,6?

comments powered by Disqus